Zaloguj
Forum Forum o tworzeniu muzyki FORUM PRZENIESIONE NA ADRES: www.MUZONEO.pl Strona Główna
->
Imprezy medialne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Produkcja
----------------
Coś od siebie
Pomoc techniczna
Poszukiwane Poszukiwani
Od czego zaczynać?
Ogólne propozycje
Kup!
Instrument
Sprzedaj!
RADIO INTERNETOWE aron
Kulturowo
----------------
Nowe płyty
Talenty! talentów szukam...Talenty!
OGÓLNE
Linki:D
RAP & HIP HOP
ROCK
POP
ALTERNATYWNE
CiChA mUzYkA
Kącik
----------------
Kącik dla tych co piszą teksty
Adresy stron producętów i wytwórni
Twój ulubiony kawałek hmm..a może kawałki?
O wszystkim Dla wszystkich
----------------
Rozmowy nie kontrolowane:)
Cenzurownia
O miłości słow kilka...
Imprezy medialne
ZOSTAW ŚLAD
Kosz
----------------
Wszystko co złe i niepotrzebne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
nakis7x6wtan
Wysłany: Wto 3:57, 19 Kwi 2011
Temat postu: Nike LunarMax+4School Homework Volcanos Why do Vol
Students create a substance that will erupt from among the volcano. Students can use the standard vinegar and baking soda substance and add to the formula or they may choose variant formula. Another mutual formula is diet coke and Mentos.
Objective: Students detect how to create a volcano.
Measure the altitude and width of the volcano
1. Why do volcanoes erupt?
Students draw a figure of the construction of their volcano or may take pictures of their volcano or even videotape the experiment.
Adjectives to depict the explosion
Time how long the emission lasts
Procedure:
Measure how far the lava flows
Students may join substances to the formula for better effects. Students are to prophesy why their volcano erupts.
Math:
4. How could you make the explosion bigger or smaller?
Extensions:Language Arts:
Read on
The Carbonate Volcano of Africa
The Types of Volcanoes
Scientific Classification of Lava
Discussion Questions
Students create a volcano out of natural materials such as snow, ice, twigs
Nike LunarMax+
, taint, mire, dirt, rocks
Air Max TN 3
, shells or what additional material obtainable. The only requirement is no male made material.
3. What would happen whether you had a smaller or larger prologue?
2. Why did you use your material to establish your volcano?
Students can work for individuals or in teams to experiment with the institution of a volcano. Students are to do the experiment by home and it namely OK for parents and older siblings to aid them. By having students explore they are ambition gain more knowledge on the subject and sharpen their problem solving capabilities. As well
air max 90 boots
, students are more compliant to do the homework for it is intriguing.
Often students are sent home with consignments namely have correct and erroneous responses. Inspire your students by having them explore a concept on the weekend.
Measure the circuit of the volcano opening
5. Did you have to change your explosion formula?
Students create a volcano based ashore prior perception, or they may research via the Internet and/or paperbacks.
Write a how to article
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Programy
Regulamin